بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:37
بازديد از اين پست : 277

نیمار از زمان پیوستن به بارسا با انتقالی که جنجال های زیادی را به همراهی داشت، به شدت زیر ذره بین رسانه ها قرار داشته است. لوئیس انریکه، سرمربی بارسا، معتقد است که فشارها روی نیمار، ستاره برزیلی تیمش، بی رحمانه است.


بارسا نیوز

 

نیمار از زمان پیوستن به بارسا با انتقالی که جنجال های زیادی را به همراهی داشت، به شدت زیر ذره بین رسانه ها قرار داشته است. او که به دلیل آسیب دیدگی در جام جهانی، هنوز نتوانسته در این فصل برای آبی و اناری ها به میدان برود، احتمالا در دیدار فردا مقابل بیلبائو، در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و انریکه معتقد است که او می تواند با توجه به استعداد فوق العاده اش، بیش از این پیشرفت کند.

او به خبرنگاران گفت:" او آماده مسابقه است. کادر پزشکی تیم فردا اجازه بازی را باید صادر کند. او بازیکن ویژه ای است اما به خاطر بازی برای بارسا و تیم ملی برزیل، سوژه نقدهای بی رحمانه ای شده است. امیدوارم او با سختکوشی بتواند به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شود."

انریکه همچنین مطئن است که علی رغم تمرینات انفرادی لیونل مسی در چند روز گذشته، او برای بازی مقابل بیلبائو کاملا آماده است اما هنوز در مورد دروازه بان اصلی تیمش برای دیدار فردا تصمیم نهایی را نگرفته است.

"  باید تصمیم بگیرم که تراشتگن بازی کند یا براوو اما اول از همه به خودشان می گویم.مسی آماده بازی است. او جدا از تیم تمرین کرد اما با تیم هم تمرین داشت. آنچه برای من مهم است، رابطه بازیکن با باشگاه است و تا آنجا که به من مربوط است، این رابطه فوتبال است."

او همچنین در مورد شرایط منیر الحدادی، ستاره جوان بارسا، گفت:" او در حال تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ است. هرچند هنوز به آن نقطه نرسیده است. البته می توانم ببینم که او روی همه جنبه های بازی اش که باید بهتر شود، تمرکز دارد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »